vrijdag 14 maart 2014

Mijn verjaardagscadeaus

Het is alweer een week geleden dat ik mijn verjaardag hier in Australië heb gevierd. Natuurlijk was het anders omdat ik mijn familie en vrienden niet heb kunnen zien maar alsnog heb ik een geweldige dag gehad samen met mijn vriend. Ook al zit ik duizenden kilometers van Nederland vandaan, toch heb ik een paar leuke cadeautjes gekregen!


Het lijkt misschien niet veel maar ik ben hier echt ontzettend blij mee. Aan elk cadeautje zit iets persoonlijks.




Als eerste het cadeau waar ik misschien nog wel het meest enthousiast over ben. Het kookboek van de winnares van Masterchef Australia: Emma Dean. Mijn vriend en ik zijn verslaafd aan het tv programma Masterchef Australia. In Nederland hebben we de wedstrijd gevolgd waar Emma Dean inzat en bij toeval kwam ik hier haar boek tegen. Wat gaaf! Ik zat al enige tijd te twijfelen of ik 'm mee zou nemen maar elke keer liep ik er toch weer langs. Totdat ik hem van mijn vriend cadeau kreeg!


 Foto's in kookboeken zijn echt om te kwijlen ...


Ik heb al een boel heerlijke recepten gezien, sommige ingrediënten zijn een beetje lastig om in Nederland te kopen maar ik ga gewoon van vooraf aan beginnen. Ik wil alles uitgeprobeerd hebben!


Om 12.00 's nachts kreeg ik als verrassing van mijn vriend een cadeautje. Ik had er helemaal niet op gerekend dus was het extra leuk. Hij had tijdens zijn lunch pauze op werk deze super lieve oorbellen gekocht. Precies mijn smaak! 




Van mijn ouders kreeg ik wat geld om iets leuks uit te zoeken en van uit eten te gaan. In Nederland zou ik nog een keer (volgens mij ook voor mijn verjaardag) een ring van ze krijgen maar dit is er nooit meer van gekomen. Nu zag ik hier een ring liggen die ik wel erg mooi vond dus nam ik die mee.


 Hij past precies om mijn pink, en er zit een klein steentje in het midden.




 Van het geld dat ik van mijn ouders kreeg zocht ik ook nog een paar oorbellen uit.


 Kijk hoe lief deze uiltjes zijn? Ik had al een keer uiltjes-oorbellen  gehad maar ik was er een kwijtgeraakt. Nu heb ik weer nieuwe!


En als klap op de vuurpijl kreeg ik nog drie leuke kaarten. De rechter had ik al van een vriend gehad op Schiphol maar die mocht ik écht pas op mijn verjaardag openmaken. En de linker twee zijn van mijn ouders. Ik was zo verbaasd om mijn naam op de enveloppen te zien staan, hoe gaaf is dat?

Ondanks dat ik zo ver van mijn familie was heb ik toch een leuke verjaardag gehad met een hoop lieve cadeautjes. En ik wil hierbij mijn lieve vriend nog bedanken voor het compleet maken van mijn verjaardag. 




9 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke & lieve cadeautjes heb je gehad! Vooral de oorbelletjes vind ik heel erg cute!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke cadeau's! De foto's in het kookboek zien er echt heel mooi (en lekker) uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het klinkt alsof je het heel leuk vond, maar was je op vakantie ofzo? Of woon je in Australie?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke verjaardagscadeaus! :) Schattige oorbellen ook! En oohhh kookboeken! Daar kun je niet genoeg van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Danielle, ik ben hier voor een paar maanden omdat mijn vriend hier stage loopt. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!